Ons aanbod

Kinderopvang (Sterke Start)

'Sterke Start' biedt ondersteuning en advies voor pedagogisch medewerkers en ouders bij vragen rondom de ontwikkeling en weerbaarheid voor kinderen van 0 tot 6 jaar.

Individuele hulp

Wij bieden individuele hulp in de vorm van één-op-één begeleiding (trajecten) voor leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs.

Primair onderwijs

Wij bieden trainingen aan leerlingen uit groep 2 t/m 8 en voorlichtingslessen aan leerlingen uit groep 6 t/m 8.

Voortgezet onderwijs

Wij bieden trainingen en voorlichtingslessen aan leerlingen op het voortgezet onderwijs.

Wijkoverstijgend aanbod trainingen

Wij bieden per stadsdeel wijkoverstijgende trainingen. Bekijk het actuele aanbod.

Oké op maat

Heb je als school of organisatie een vraag met betrekking tot weerbaarheid en veiligheid op jouw school? Wij ontwikkelen ook programma's op maat.