Oké op maat

Kinderopvang, primair onderwijs en voortgezet onderwijs
60-75 minuten
Op de kinderopvang of op school
“Specifieke hulpvraag? Wij denken graag mee!”

Maatwerk

Oké op school kan aanbod op maat ontwikkelen wanneer er vanuit de kinderopvang of de school een specifieke hulpvraag is. Denk hierbij ook aan (klassen)trainingen, lessen met een specifiek thema of voorlichtingen voor ouders, netwerkpartners, enzovoorts. Wanneer extra aandacht rondom een thema gewenst is kan deze ook worden aangeboden ter verdieping op het al bestaande aanbod. In overleg bespreken we graag de mogelijkheden.

Dit aanbod op maat wordt niet gefinancierd door de gemeente Almere, hier zijn kosten aan verbonden.

Aanvragen

Verwijzers kunnen zelf contact opnemen met het secretariaat voorlichtingen voor het aanvragen van lessen. Mail naar secretariaat@okeopschool.nl of neem telefonisch contact op via 088-1787362.