Individuele trajecten

Oké op School biedt individuele trajecten (voorheen Sterk in de Klas) voor leerlingen in het primair en voortgezet onderwijs. Onze ervaren begeleiders Jeugdhulp werken samen met ouders en school aan een duurzame verandering van gedrag. Wij hebben specifieke kennis van gedrag en de ontwikkeling van kinderen en jongeren, met name als het net even anders loopt in de sociaal-emotionele ontwikkeling op school of thuis.

Vindt jouw kind of tiener het lastig om voor zichzelf op te komen? Heeft een leerling moeite om aansluiting te vinden in de klas? Zit jouw kind of tiener niet lekker in zijn/haar vel op school?

Individuele trajecten voor kind

Ons doel is om een kind/jongere samen met ouders en school te ondersteunen, waardoor hij/zij zich Oké voelt en (weer) mee kan doen thuis en op school.

• Individuele aandacht. De leerlingen krijgen één-op-één begeleiding van een begeleider Jeugdhulp.
  • Persoonlijk traject op maat. De trajecten zijn gericht op vragen met betrekking tot de sociale emotionele ontwikkeling en weerbaarheid. Voor elk kind/jongere wordt een passend traject ontworpen.
  • In samenwerking met ouders en school. Onze begeleiding sluit aan bij de belevingswereld en thuis- en schoolomgeving van het kind. Als ouder en docent ben je actief betrokken om het aangeleerde thuis en op school te versterken.
  • Kortdurend en doelgerichte begeleiding. We werken in een korte periode aan specifieke leerdoelen. Gericht op bewustwording van eigen gedrag en het zelf kunnen inzetten van de nieuwe aangeleerde vaardigheden.

Wil je jouw kind graag aanmelden voor een individueel traject?

Aanmelden kan via de docent van jouw kind of intern begeleider (PO) of mentor/zorgcoördinator (VO) op school.

Ben je verwijzer? Dan kan aanmelden hier.