Trainingen voor faalangst en negatieve gedachten

Trainingsaanbod voor verminderen van faalangst en negatieve gedachten

Per 1 december 2021 wordt de DDD training (Denken + Doen = Durven) niet meer aangeboden in het onderwijs.

Oké op School biedt trainingen en individuele begeleiding op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling, schoolse vaardigheden en weerbaarheid.

Ons huidige aanbod m.b.t. onzekerheid en faalangst bestaat uit de volgende trainingen:

De Faalangst Reductietraining (FRT) biedt ondersteuning bij omgaan met gevoelens van faalangst. De training is ontwikkeld voor leerlingen van groep 5 t/m 8. In het bijzonder voor leerlingen die vaker bange en negatieve gedachten ervaren. In de training wordt in groepsverband kennisgemaakt en geoefend met het o.a. omdenken van eigen onzekerheid en angsten. (deze training is ook beschikbaar voor het voorgezet onderwijs)

De Oké met Jezelf training en Oké met Jezelf training (xs) zijn er voor leerlingen van groep 2 t/m 8. De Oké met Jezelf training is bedoeld voor leerlingen die hulp kunnen gebruiken bij het vergroten van hun zelfvertrouwen. Deze training is met name voor leerlingen die moeite hebben om positieve ervaringen en kwaliteiten van zichzelf te herkennen en te waarderen.

Wil je meer weten over de trainingen en individuele hulp (begeleiding) van Oké op School kijk dan in ons aanbod: https://www.oke-op-school.nl/ons-aanbod/