Ben je een leerling?

Beste leerling,
Welkom op de website van Oké op school.

Misschien heb je al eens van Oké op school gehoord en ben je benieuwd of een training of traject iets voor jou kan zijn. Lees hier meer over onze trainingen en trajecten.

Wanneer je iets hebt gezien wat je interessant lijkt, kun je dit met je ouders en leerkracht of mentor/zorgcoördinator bespreken. Zij kunnen jou namelijk bij ons aanmelden.
Na de aanmelding ontvang je een uitnodiging voor een aanmeldgesprek met jou en je ouder(s). Omdat wij de aanmeldgesprekken inplannen zodra de training/traject definitief gaat starten, kan het soms even duren voordat wij contact opnemen met jou en je ouders.

We versturen een bevestiging zodra wij de aanmelding van jouw school hebben ontvangen. Tijdens het aanmeldgesprek bespreken we samen met jou en je ouder(s) de reden van de aanmelding. We kijken ook samen of de gekozen training/traject past bij jouw vraag.

Mocht je verder vragen hebben, neem contact op met ons secretariaat. Wij zijn te bereiken via 088-1787362 en secretariaat@okeopschool.nl.